Wednesday, June 15, 2011

aishiteru...


new group members


Okay? how are you bloggers rockers ! i missed you guys a lot okay. it's been a while and i know even if i post something only a few people who do cares for me are going to read it but i m not going to blame anyone since, i don't even tell people that i do have blog because there's a few things i don't censor in my blog . okay understand it sweet peeps

so today my roommates did sign out from this foundation course since he got an offer from USIM for tahmidi perubatan. i m not going to be mad at him or anything since he is a nice guy but i wanna tel him ...

"hmm thanks for understanding me . sorii aku tak macam kau . aku tak baca kitab suci al-quran setiap hari setiap malam macam kau .... tapi itu tak bermakna aku tiada agama . aku minat fashion ! adakah aku salah ? teruk sangat ke ? aku suka dengar lagu english from all kind of singers while kau pon pasang lagu nasyid from your phone ? teruk sangat ke aku ni? walaupun aku boleh kata aku jahil bab2 agama tapi taku tak pernah berpaling daripada yang maha esa !

"aku doakan kau bahagia dan inginku memohon maaf jika kelakuan ku ada menyinggung perassanmu mungkin ada aku melanggar dari fitrah diriku sendiri tapi tak mengapa aku tetap bahagia "

No comments:

Post a Comment